Okt 2011 stage Senegal Dakar/Mbour

Nog één keer slapen...

Vandaag ben ik nog de hele dag druk bezig geweest om voor thuis nog het een en ander in orde te brengen: was, plas, strijk, valiezen maken, slotje zoeken, ook nog een middagdutje, gras maaien, eten maken...

De valiezen zijn klaar: ééntje met medisch materiaal, een ander voor persoonlijk gerief. Alle lijsten zijn gecheckt en zijn OK. Ook het gewicht valt binnen de normen, nu maar duimen dat de weegschaal in Zaventem morgen voormiddag hetzelfde zegt.

Ik blijf er tot mijn eigen verbazing vrij rustig bij, ondanks het feit dat ik dit alles toch wel best een avontuur vind. Maar ik ben ervan overtuigd dat alles wel zal meevallen.

Françoise, de coördinator van dit alles, is woensdag al vertrokken om onze komst voor te bereiden. Ze stuurde gisteren een mail, maar die kwam er niet door, deze morgen nog maar eens proberenvia Beatrice, dat lukte dan wel. Het iszo te horenniet altijd een sinecure om iets door te sturen. Dus... geen paniek als er niet direct nieuws komt hé!

Nog één keer slapen, morgen slaap ik in een bloedheet Dakar. Gelukkig is er wel airco op de kamer, tenminste als de electriciteit het niet begeeft... maar, we blijven optimist

Laughing

Groetjes,

Hilde.

Reacties

Reacties

Hilde C

Dag Hilde,
Ik wens jullie alvast een rustige vlucht en een warm onthaal in Dakar. Doe AUB de groetjes aan onze 3 studenten, Françoise, Emanuel en Sylvestre.
Mangi Dem!
Hilde C.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!