Okt 2011 stage Senegal Dakar/Mbour

We tellen af...

Intussen komt de dag van vertrek dichterbij. Nog een week!

Undecided

Gisteren heb ik samen met de studenten een heel leerrijke skillsdrilnamiddag gehad. Bedankt aan Dr C. om onze praktische kennis wat op te frissen met voorbeelden uit de praktijk. Sindsdien voel ik me er klaar voor, want net zoals fietsen, verleer je blijkbaar niet zo snel je verloskundige vaardigheden - gelukkig maar.

Deze morgen heb ik dan maar eens al het medische materiaal verzameld. Ik kom tot de vaststelling dat de valies overvol zal zijn en dat we minder dringende spullen thuis zullen moeten laten. Lieselot mag dinsdag nog een boel materiaal ophalen, Xylocaïne, hechtingsmateriaal, ... en dat hebben we dringender nodig dan verpleegpakjes om ginder te laten.

Nu is het tijd om van een laatste WE thuis te genieten. Volgende week vliegen we naar de warmte

Cool
.

Groetjes, Hilde.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!