Okt 2011 stage Senegal Dakar/Mbour

We tellen af!

Nog 2 keer slapen en dan is het weer zover. Vrijdag spreken we af rond 11u45 aan de 'meeting point' in Zaventem, zodat we tijd hebben om onze valiezen te laten intapen. Kwestie van er voor te zorgen dat er niets uit de valiezen gestolen wordt, want vooral het medisch materiaal is te kostbaar.

Gisteren konden we in de auto-toonzaal bij Melinda alle materiaalopen stallen, zodat dit heel snel verdeeld was. Iedereen wat zwaarder materiaal, iedereen wat volumineus materiaal,... De valiezen waren rap goed vol :).

Françoise is maandag al vertrokken naar Dakar om alles voor ons in gereedheid te brengen. Internet werkt alvast al goed, ondanks de zware regen met mini-tornado's en overstromingen die er de laatste dagen geweest zijn, zelfs met mensenlevens tot gevolg :(.

We zullen nog wat modder moeten trotseren, maar het droge seizoen komt er stillekes aan (normaal vanaf oktober).

Thuis ben ik mijn checklists allemaal aan het controleren - alles bij? - morgen nog het een en ander bij te halen?... maar ook dat komt in orde.

Morgennamiddag ga ik de kleinkinderen van school halen zodat ik hen nog eens goed kan knuffelen voor mijn vertrek. Vier weken, voor die kleintjes is dat lang en ze kunnenhetmoeilijk vatten, maar geen nood, ook voor hen is er skype, evenals voor onze kleine meid in Beieren, hé Pheline?

Groetjes aan iedereen en hopelijk tot in het WE met de eerste indrukken.

Hilde.

Reacties

Reacties

Leen

Als eerste een reactie plaatsen :-).
Moeke, geniet ervan en we kijken al uit om je avonturen mee te volgen via je blog!

Jan

Ik volg ook !

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!